NEM DOLGOZUNK EGYSZERRE SOK PROJEKTEN.
AKKOR TUDUNK EREDMÉNYESEN, PARTNERKÉNT EGYÜTTMŰKÖDNI, HA:
Ha olyan cégvezető vagy, aki tudatosan építi a vállalkozását és szeret fejleszteni, eredményeket optimalizálni. Hosszú távú és jövedelmező befektetésként tekint az innovációra. Hiszen csak idő kérdése, hogy egy versenytárs modern felfogása, profi marketingje háttérbe szorítson. Vedd fel a versenyt!
Ha olyan cégvezető vagy, aki befektetésként, a vállalkozás szerves részeként értelmezi a marketinget, nem pedig egy befizetendő számlaként kezeli, ami “le van tudva a marketinges kifizetésével”. A sikeres marketinghez összehangolt, közös munka kell, akár a legutolsó alkalmazott közreműködésével is ( hiszen ő gyakran többször találkozik a vevőkkel, mint maga a cégvezető ). Nem mellesleg, a marketing nem költség, hanem a vállalkozásod motorja: befektetés a növekedésedbe.
Ha olyan cégvezető vagy, aki nem csak “változást akar” mindenki máshoz hasonlóan, hanem hajlandó változtatni is ezért. Igen, a cégen, a céges kultúrán és a menedzsmenten is akár. Hiszen valami nem működött jól, ha most változást akarsz, igaz?